Директор ліцею “Теорема” Тетяна Миколаївна Свистунова була запрошена до програми “ЛІТОПИС. ВІДЛУННЯ ЕПОХ. ОНЛАЙН-ОСВІТА” телерадіокомпанії Глас для обговорення актуальних питань в галузі онлайн-освіти. У цифрову епоху, в якій ми живемо, сфера освіти переживає значні зміни.

В ході програми було розглянуто такі ключові питання, як переваги та недоліки дистанційного навчання, відмінності між онлайн-навчанням та самоосвітою, та чи можуть навчальні відео та ролики замінити вчителя за дошкою. Тетяна Миколаївна поділилася своїми думками та досвідом, наводячи приклади з практики ліцею “Теорема” щодо впровадження та розвитку онлайн-освіти.

Щодо переваг онлайн-освіти, вони включають гнучкість, яка дозволяє учням навчатися у зручний для них час і темпі, можливість доступу до ресурсів з будь-якого місця, а також розвиток самостійності та відповідальності в процесі навчання. Онлайн-освіта також забезпечує можливість навчання учнів з особливими потребами та різними рівнями підготовки.

Однак, існують і недоліки дистанційної та онлайн-освіти. Серед них – відсутність безпосередньої взаємодії між учнями та вчителями, що може призвести до зниження мотивації та підтримки; обмежений контроль над процесом навчання та відсутність соціалізації. Також може виникнути проблема з якістю Інтернет-зв’язку або доступом до необхідних технічних засобів, що ускладнює процес навчання.

Тим не менш, висновки, зроблені на основі обговорення під час програми “ЛІТОПИС. ВІДЛУННЯ ЕПОХ. ОНЛАЙН-ОСВІТА”, свідчать про те, що комбінований підхід до освіти, який поєднує традиційні методи та інноваційні технології, може бути найбільш ефективним. Інтеграція онлайн-компонентів в навчальний процес може допомогти підвищити якість освіти, забезпечити доступ до ресурсів та зробити навчання більш індивідуалізованим.

Ліцей “Теорема” активно працює над впровадженням сучасних технологій та методик навчання, адаптуючи підходи до потреб учнів та забезпечуючи їх успішне засвоєння знань. Завдяки поєднанню онлайн-освіти з традиційним навчанням, ліцей розвиває гнучкі та ефективні освітні стратегії, що відповідають сучасним вимогам та потребам учнів.