У першій частині ми дали відповіді на 5 актуальних питань щодо ліцею “ТЕОРЕМА”. Давайте продовжимо розгляд питань, які найчастіше задають батьки школярів.
6. Для яких категорій учнів підходить навчання у «ТЕОРЕМІ»?
До нашого навчального закладу можуть вступити всі українські діти шкільного віку, а також дорослі громадяни, які бажають отримати середню освіту. Як це зробити, ми розповідали у попередній частині цієї статті.
Для деяких школярів дистанційне навчання в Україні — це явно найкраща форма здобуття знань. Перелічимо ці категорії учнів:
- спортсмени, музиканти, всі, хто багато часу приділяє позашкільній діяльності;
школярі, які активно готуються до ЗНО; - діти, які потребують інклюзивного навчання, з особливими освітніми потребами;
- учні, які тимчасово проживають в інших країнах або перебувають на окупованих територіях;
- діти, яким необхідно вчитися екстерном, щоб швидко пройти шкільну програму;
- школярі з гарною успішністю, які бажають отримати більше самостійності та вільного часу.
Якщо трапиться так, що учень з ООП, юний спортсмен чи музикант не впорається з навантаженням за особистими обставинами, наш навчальний заклад прийде йому на допомогу. У ліцеї прийнято розглядати кожен такий випадок індивідуально та за необхідності створювати окрему траєкторію навчання до стабілізації ситуації.
Дитина звільняється від виконання завдань з подібних предметів, якщо надана довідка про відвідування музичної школи, спортивної, балетної секції чи художньої студії. Відмінні оцінки виставляються автоматично. Довідку треба оновлювати кожний семестр.
7. Чи важко вчитися у ліцеї «ТЕОРЕМА»?
Скоріше просто, ніж складно. У наших вчителів великий досвід дистанційного викладання, а навчальна платформа нашого сайту втілила в собі найкращі теоретичні та практичні напрацювання та методики.
Заняття добре розплановані та цікаві. Як проходить процес навчання, ми розповідали, відповідаючи на запитання 5 у першій частині статті. Варто зауважити, що на самому початку школяру буде потрібна організаційна допомога батьків. Більшість дітей дуже швидко освоюють інтерфейс сайту та навчаються самостійно планувати свою діяльність. А наші вчителі допомагають долати труднощі та мотивують до нових здобутків. Успішність з предметів, що вивчаються, наочно представлена в розділі «Журнал оцінок» в особистому кабінеті учня.
На відміну від онлайн школи, діти можуть самі вибирати зручний час для занять, варіювати інтенсивність навчання в залежності від свого вільного часу в той чи інший день.
8. Якою мовою ведеться викладання дисциплін у ліцеї?
Викладання ведеться виключно українською мовою. У «Теоремі» є розмовний клуб для наших ліцеїстів, де вони мають можливість удосконалити свої навички спілкування та знання державної мови нашої країни.
Наші освітяни вільно володіють як українською, так і російською мовами. Якщо на онлайн консультації учень поставить питання російською мовою, не зрозуміє якоїсь спеціальної термінології, вчитель завжди прийде на допомогу.
За деякими предметами як виняток зараховуються презентація та завдання якісно виконані російською мовою.
9. Які предмети вивчають у «ТЕОРЕМІ»?
Список дисциплін, що вивчаються в ліцеї, такий самий, як у звичайній очній середній школі, де заняття проходять згідно з концепцією НУШ. Для ознайомлення з назвами предметів за класами слід вибрати вкладку “Навчання” у верхньому меню сайту. У старшій школі батьки разом із дітьми обирають один із трьох профільних напрямків:
- математика;
- іноземна філологія (англійська);
- технології (туристична справа).
Практично з кожного предмета відбувається відеознайомство з учителем. Подача матеріалу відбувається чітко на канві підручника. Випускники одержують свідоцтво про освіту державного зразка.
10. Чи є підготовка до ЗНО та ДПА?
Так звичайно. Ліцеїсти мають можливість на базі нашого навчального закладу готуватись до ЗНО з таких предметів: математика, фізика, українська мова та література, англійська мова, хімія, географія, біологія. Наші вихованці минулого року були найкращими за результатами тестування серед учнів дистанційних ліцеїв та шкіл у Харкові. Це високий результат став можливим, зокрема, і завдяки багаторічному досвіду педагогів у створенні підготовчих занять.